این هم تریلری جدید از بازیDmC: Devil May Cry با رفتن به این لینک این فیلم رو ببینید
http://www.namasha.com/v/CVeaQqGF
این هم تریلری جدید از بازیDmC: Devil May Cry با رفتن به این لینک این فیلم رو ببینید
http://www.namasha.com/v/CVeaQqGF
یکی از این سری بازی ها که تا حدودی دچار دوگانگی اشاره شده در نزد بازیبازان شد Hitman و آخرین نسخه ی عرضه شده از آن یعنی Absolution می باشد، زیرا عده ای از منتقدین از آسان شدن بازی و نبود برخی از ویژگی های قدیمی سری دم می زدند و گروهی دیگر از ویژگی های جدید و تغییرات اعمال شده تمجدید می کردند. حال قرار است بعد از گذشت مدتی از انتشار بازی و به دور از حواشی زمان عرضه این عنوان نگاهی بیندازیم بر ساخته ی IO Interactive تا ببینیم این بازی در چه سطی قرار داشته است.
بدون شک سری بازیهای سبک فایتینگ همواره در بین طرفداران از محبوبیت خاصی برخوردار بودهاند. از محبوبترینهای این سبک میتوان به سری بازیهای Tekken اشاره کرد که مبارزاتی جذاب در آنها انجام میگیرند؛ اما در طرف دیگرِ میدان، سری بازیهای Mortal Kombat قرار دارند که باقابلیتهای منحصربهفرد خود تا الان توانستهاند که رقیب خود یعنی Tekken را پشت سر بگذارند. مدتی پیش بود که جدیدترین نسخهی سری بازیهای Mortal Kombat بانام Mortal Kombat X منتشر شد و با بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان مختلف روبهرو شد؛ اما هماکنون وبسایت DSO Gaming عملکرد نسخهی PC این عنوان را آنالیز کرده است که میتوانید بهصورت کامل آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
شاید آن موقع که Hideki Kamiya در حال ساخت نسخه ای جدید از Resident Evil بود هیچ گاه به این روز فکر نمی کرد که به بازیی خواهد رسید که پایه گذار بسیاری از اساس سبک Hack and Slash شود . کامیا که متوجه تفاوت های بسیار نسخه ی در حال ساخت با بازی و ریشه های رزیدنت اویل شد و در آن پتانسیل تبدیل شدن به یک IP موفق را دید تصمیم گرفت تا آن را به یک بازی کاملا مستقل تغییر دهد . بازیی که 4 نسخه از آن منتشر شد و طرفداران زیادی هم پیدا کرد .
بعد از عرضه چهارمین نسخه ی شماره دار از بازی آقای کامیا از این بازی کنار گذاشته شد و Capcom رویه ی خود نسبت به این بازی را تغییر داد .....
نزدیک به چهار سال پیش اولین شماره از سری Army of Two (ارتش دو نفره) منتشر شد. اکثرا معتقد بودند این بازی عنوانی ناموفق خواهد شد و تقلیدی از سری Gears of War خواهد بود. اما تنها عاملی که سبب شد این بازی از عناوین هم تراز خود متمایز شود بخش Co-op آن بود که توانست خاطرات شیرینی از بازی دو نفره را برای بازیکنندگان رقم بزند. هنگام رونمایی از سومین شماره “ارتش دو نفره” در کمال ناباوری الکترونیک آرتز اعلام کرد که سازندگان The Devil’s Cartel همان سازندگان معروف و زبان زد سری Dead Space یعنی استودیو Visceral خواهد بود. این خبر که امتیاز ساخت “ارتش دو نفره” از استودیو مونترال EA گرفته شده و به استودیو Visceral سپرده شده است دلخوشیای در بین طرفداران این سری ایجاد کرد که باگهای گرافیکی از بین خواهد رفت, طراحی مراحل بهتر خواهد شد و گیمپلی تقلیدی از “چرخ های جنگ” نخواهد بود اما آیا این تغییرات واقعا در بازی ایجاد شده است؟
رک و راست عرض میکنم؛ اصلا برایم اهمیت ندارد که ندای وظیفه جدید نهایت نوآوریاش ختم میشود به طراحی لباسی که دو سال پیش در فیلم Elysium دیده بودیم. برایم اهمیتی ندارد که Hardline را Visceral میسازد یا DICE. اهمیتی ندارد که مپ جدید Shadow Fall قرار است فلان ماه میلادی منتشر شود و امثال اینها. بازار بازیهای شوتر اول شخص «به شدت!!» داغ است ولی همهی اینها به جای این که یک جنگ تمام عیار و رئال را برای آدم تداعی کنند، یک میدان جنگ فانتزی میسازند با چند هوش مصنوعی قراضه که دست چپ و راستشان را از هم تشخیص نمیدهند و به یار خودی شلیک میکنند
طبق افسانه های باستانی نزدیک به 20000 سال پیش مردم دنیا بر علیه پادشاه ستمگر خود قیام کردند. پادشاهی که زمانی بر کل دنیا فرمانروایی می کرد. مردم از دست ظلم های او خسته شده بودند و به قیام علیه او برخواستند. بعد از یک جنگ بزرگ خونین پادشاه را شکست دادند و او را در یک منطقه متروک در زمین زندانی کردند و دست او را در بیرون از زمین قرار دادند تا همیشه این موضوع را به یاد داشته باشند که او نامیراست؛ و اینکه نباید از او غافل شوند زیرا اگر این اتفاق بیفتد او به پا میخیزد.
استودیو Telltale Games با ساخت سری Walking Dead سبک جدیدی را در بازی های اشاره کلیک و ماجرایی آفرید. سبکی که در آن بیش از هر چیز دیگری به داستان بازی توجه می شد! سبکی که به نظر خیلی ها بازی را به یک رمان تعاملی تبدیل می کرد. در این سبک دیگر خبری از پیدا کردن اشیا نبود. دیگر کوله پشتی همانند عناوین مانکی آیلند وجود نداشت. برای پیشبرد داستان نیازی به حل کردن معما نداشتید بلکه فقط باید با دوستان و شخصیت های بازی سر صحبت را باز می کردید و اطلاعات کسب می کردید. باما در ادامه مطلب باشید....
نسل هشتم که از آن به عنوان نسل همیشه آنلاین و ارتباط جمعی بازیکنان یاد می شود، با بهره گیری از توانایی های منحصر به فرد کنسول های خانگی و همین طور سازندگان و ناشران بزرگ، قرار است جامعه بازیکنان منزوی را به سوی یک شبکه اجتماعی زنده سوق دهد. البته این ارتباط، از نوع نزدیک نمی تواند باشد و به همان خانه و سیستم های بازی شما خلاصه می شود. اما آن چیزی که شرکت های سخت افزاری همچون Microsoft یا ناشران بزرگی مانند Ubisoft در پی آن هستند، این است که دیگر مخاطبان خود را به بازی و خانه خود محدود نکرده و جامعه بزرگی از سراسر جهان را برای این دسته که خیلی علاقه ای به حضور در تجمع های شلوغ ندارند، ترتیب دهند.
بدون شک تمدن پارس و ایران زمین یکی از کهن ترین فرهنگ ها و تمدن های دنیا است. تاریخ چند هزار ساله باعث شده تا سرزمین ما دارای اسطوره ها و قهرمانان زیادی باشد. اما شاید ما قدر این فرهنگ و تمدن را نمی دانیم و از آن غافل هستیم. همین امر باعث شده تا بجای اینکه در کشورمان بازی هایی بر مبنای تاریخ و فرهنگ ایران ساخته شود، شاهد تولید بازی های کامپیوتری زیادی هستیم که برخی از آنان از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار هستند. همین امر باعث شد تا آقای جوردن مکنر (Jordan Mechner) دست به ساخت بازی ای با تکیه بر فرهنگ، هنر و سابقه تاریخی ایران زمین بزند. او خواسته یا ناخواسته توانست با این ابزار، بازی را خلق کند که بدون شک یکی از بهترین و پر طرفداترین بازی های کامپیوتری شد. عنوان Prince of Persia به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد.
تعداد صفحات : 5